Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 maja 2012

Po raz kolejny było dobrze... po raz kolejny jest źle... po raz kolejny nie wiem dlaczego...




Bo ktoś sprawia, że ten uśmiech mimo wszystko się pojawia





Witam ;* Dłuuugo mnie tu nie było ; < Miałam napisać wczoraj i przed wczoraj ale jakoś i to nie wyszło. chodzę ostatnio strasznie zmęczona jak jakieś zombi-.-" Nie wysypiam się wgl xd Z Niemiec wróciłam w poniedziałek i dostała zarąbisty prezent widoczny na zdj, Kocham go normalnie <3  Jutro mamy dzień  języków w szkole i normalnie przejmujemy to hahaha ; DD Ogólnie jeśli chodzi o mój nastrój nie tylko dzisiaj ale także w ostatnich dniach i bd tak zapewne przez kilka dni jest okropny. Czemu wszyscy starają się tak bardzo wjechać mi na psyche ? zepsuć mi humor ? i spieprzyć każdy dzień ? Jutro postaram się coś więcej napisać a tymczasem Dobranoc bo zasypiam XD ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz