Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 kwietnia 2012

Dzika wściekłość jednocześnie wielka tęsknota. Wspomnienia tego, co było a czego dziś już nie ma





Na zapas nie warto się martwić,
 na zapas warto się cieszyć 




Witam , Dzień minął mi dzisiaj bardzo dziwnie, nie najlepiej się czuję , i mam lekkiego doła, łzy stają mi w oczach gdy słyszę jedną piosenkę. Po powrocie do domu weszłam na kompa i niespodziewanie napisał do mnie pewien Pan ; o Niby chciałam mu odpisać lecz tego nie zrobiłam bo wiedziałam, że tak bd lepiej..Gdzie ten uśmiech na mojej twarzy gdy kiedyś dostawałam jego wiadomość. Wszystko sie zepsuło , jedyna osoba , która sprawiła, że pisząc nawet o 5 rano zamiast ziewać uśmiech nie schodził z twarzy.  po mimo worów pod oczami i strasznego wyglądu w szkole także uśmiech na twarzy. jego bzdury podnosiły mnie na duchu i wyciągały z podłego humoru także sprawiając, że uśmiech pojawiał mi się na twarzy.. Teraz mała zmiana tematu, .W tym tyg głównie walczę z matmą , i trochę chyba bd musiała powalczyć o 5 z chemii na koniec. Za tydzień testy a jak patrze na te kartki które powinnam sobie powtórzyć nie dobrze mi się robi -.-" Chce by było już po testach chce do Agii  planujemy ognisko w następny weekend oby wypaliło bo kochanie tęsknie i to bardzo ! ; <  Dobra koniec na dzisiaj Dobranoc ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz