Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 kwietnia 2012

Jeśli chcesz być kimś, najpierw musisz być sobą ..





 Każdy problem ma rozwiązanie, jeśli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.





Hahaha takie sweet focie w kuchni xd kiedyś tam dawno temu, sama nie pamiętam kiedy ; o z Klaudyną ; p 
Ogólnie kończę powoli czytać książkę i jeszcze jej nie skończyłam a już chce mieć drugą część xd  
Czemu ja tak rzadko tu pisze ? ehh .. Moje życie ostatnio jest jakieś wyjątkowo spokojne nic się nie dzieje jakoś specjalnie nie mam wielkich problemów i zmartwień, to pewnie takie tylko chwilowe ale jest dobrze niczym nie zawracam se głowy i mam teraz miejsce na trochę nauki bo trzeba się w końcu wziąć za siebie. Dzisiaj kartkówka z matmy napisana na piąteczke :)   Jestem zmęczona i chyba zaraz ogarnę łóżeczko, jutro wcześnie trzeba wstać i ogarnąć pokój bo mój mały Robaczek przyjeżdża ♥..
Ja tym czasem idę czytać książkę no i spać za chwilkę więc dobranoc ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz