Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 kwietnia 2012

Głośno krzyczysz, lecz nikt Cię nie słyszy balans emocji pośród głębokiej ciszy..




Ścieżki wiedzy czasami prowadzą przez cierpienie na tym polega dorastanie 



Witam , wczoraj nic nie pisałam bo czasu nie miałam, cały dzień sprzątanie i wieczorkiem przed 20 przyjechał mój mały robaczek o ten tu na zdj ♥ Dzisiejszy dzień spędzony z Michałem i jego malutką siostrzyczką Olą, no i oczywiście Konym na Krainie zabawy.. Mamy dzisiaj ładną pogodę fajnie by było jakby tak zostało. A Wczoraj cholernie zły humor mało co nie wybiłam szyby na klatce ; o Czemu jak mnie ktoś wyprowadzi z równowagi to nie potrafię nad sobą normalnie zapanować ? nie panuje nad sobą w ogóle wpadam w histerie ,wtedy najlepiej żeby nikt mi w drogę nie wchodził. Mam po prostu dość wszystkiego, chce żyć spokojnie ale to jest nie możliwe. Wczoraj miałam tylko ochotę usiąść gdzieś i ryczeć cholernie ryczeć, Łzy spływały mi po policzku w głowie tylko myśli przed którymi po prostu nie da się uciec w takich momentach i pojawia się pytanie "dlaczego ?" , "dlaczego właśnie mnie to musi spotykać ?"  pytania na które tak naprawdę nie ma odpowiedzi . Cholerna złość, smutek chęć nienawiści wszystkich w koło. Tylko chęć zostania samemu w tej jednej chwili, czas na przemyślenia , uspokojenie się w samotności ..\ Jesteśmy na ziemi jak aktorzy, którzy muszą odegrać najważniejszy spektakl, bez ani jednej próby. To życie jest próbą generalną. To normalne, że popełnia się błędy... Ale one czegoś nas uczą ..Miłego wieczoru , Dobranoc ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz