Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Kontakt wzrokowy, więcej niż tysiąc słów..



Jejć Jakie to stare ; o

Lubie czasami siąść i w samotności wracać myślami w przeszłość, przypominając sobie dobre i złe momenty w życiu


Witam , znowu nie było mnie tu kilka dni ; o już nawet chyba tydzień minął ? Jestem wkurzona bo telefon mi się zepsuł , nie mogłam znaleźć serwisu gdzie by mi go naprawili na gwarancji, ale powiedziałam, że nie odpuszcze i znalazłam ;D Zdesperowana Marta może wszystko hahaha .. teraz tylko czekam aż mi go oddadzą bo ja bez telefonu to jak bez ręki ; <  Nic w sumie sie nie dzieje, Jutro te cholerne testy się zaczynają -.-" jakoś specjalnie nie przejmuje się bo do szkoły i tak się dostane na spokojnie. ale jednak czuję podenerwowanie xd  Jakiś dziwny dzisiejszy dzień, wróciłam do domu położyłam się dosłownie na chwilkę, nastawiłam se budzik a obudziłam się półtora godziny po nim -.-" No ale mniejsza, idę spać bo wczesnie rano trzeba wstać Dobranoc ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz