Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 kwietnia 2012

Ukradniemy czas gwiazdą na niebie ♥




Musisz tylko wdrapać się na szczyt. 
Potem będzie już z górki .,




Piękni moi , Kocham was 
Jej nie było mnie tu już troszkę długo ; <
Ostatnio dużo myślę jak zawsze w sumie o czym ? o wszystkim i niczym.. Jutro wyjeżdża ten mały szkrab widoczny tuż obok na zdj i bd bardzo bardzo tęsknić :( ale na nie długo i może za jakieś 2 tyg wyjadę znowu do berlina , uwolnie się od wszystkich i wszystkiego, ale moje rozmyślanie o wszystkim i tęsknota za ludźmi którzy odeszli pojedzie razem ze mną niestety .. Dzika wściekłość  jednocześnie wielka tęsknota. Wspomnienia tego, co było a czego dziś już nie ma.. Ogólnie jutro muszę być w szkole na 7 więc zaraz lece ogarniać matmę mam jutro lekcje niby do 12.20 a muszę zostać na dwóch dodatkowych polskich -.-" jakoś to wytrzymam, muszę !  Jutro postaram się tu wejść i napisać coś więcej jeśli nie zapomnę. Tydzień temu byłam z Tomkiem i Michałem w kinie na Street Dance <3 kocham wszystkie tego typu filmy ;D  przez ten tydzień nie działo się za wiele i w sumie nic ciekawego.. Skończyłam obie części " Scarlett " Kocham tą książkę i chcę jeszcze ! Polecam oczywiście.. Dobra lecę spędzić miły i spokojny no troszkę też nudny wieczór z Matmą ♥,  Słodkich Snów ! ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz